Az Everest Ayurvéda s.r.o. székhely: Harmonická 1384 Praha 5, 158 00 Cseh Köztársaság. Reklamációs feltételei - a www.everest-ayurveda.hu internetáruház müködtetöje - megfelel az érvényes 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályainak.
Elsősorban a következők:
1) A termék hibájáért való felelőség mértéke
A termék hibájáért való felelőség mértéke a rendeletből adódik. A termék a vevőnek elsőosztályú minőségben van elküldve, mindenféle károsodás nélkül.
2) A szerződés felbontása
A vevőnek joga van a szerződést 14 napon belül indoklás nélkül felbontani.
3) A reklamáció folyamata
Kérjük minden reklamációról először értesítse felhatalmazott alkalmazottunkat a 06-20-266 05 09 számon, ahol megbeszélik a reklamáció intézését.
4) A reklamáció intézésének határideje
Az esetleges reklamációt indokolatlan késedelem nélkül intézzük, de legkésőbb 30 napon belül a reklamáció érvényesítésétől.
5) A reklamáció érvényesítése
A reklamációt csak postán való elküldéssel, ajánlva lehet érvényesíteni (nem utánvéttel!) a következő címre: Szipka Józsefné Deés utca 23/A Budapest XIV. ker 1147.